محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

فرشته ی آسمونی

11 ماهگی قند عسل مامان

1393/5/11 16:39
نویسنده : مامانی
434 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم برات مینویسم دو هفتست که وارد 11 ماه شدی و انقد وروجک شدی که تا الان نتونستم از دستت فرار کنم و وبلاگتو آپدیت کنم.هم اکنون هم شما خوابی.محبت

 

تو این ماه بالاخره چهار دست و پا رفتی.از این سر خونه به اون سر خونه.همه جا رو بهم میریزی.سعی هم داری که بلند شی و روی پاهات وایسی.راستیییییییییی دو تا دندون بالا هم در اوردی.خلاصه که بلایی شدی واسه خودت.

نانای نانای هم میکنی.تا اهنگ میشنوی شروع میکنی به نانای.تازگی هم بای بای رو یاد گرفتی.قربوووووووووووووون اون دستای تپل مپل کوچولوت.انقد قشنگ تکونشون میدی و بای بای میکنی که دل من و بابایی غش میرههههههههههه.

توی حرفا و آواز خوندنات یه مامان و بابا هم میگیییییییییییییییییبوس

وااااااااااااااااااای که چقد دوست داریم.تو با بودنت به زندگیمون شادی دادی پسر نازم.من و بابا عاشقتیم.بغلمحبتبغل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)