محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

فرشته ی آسمونی

9 ماهگیت مبارکککک قند عسلم

1393/4/3 0:00
نویسنده : مامانی
458 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم یه هفته میشه که 9 ماهت تموم شد و وارد 10 ماه شدی.ببخشید سرم شلوغ بود و نتونستم زودتر بیام و برات بنویسم.یه هفته تاخیرچشمک

هر روز که میگذره شیطون تر میشی و منم روز به روز عاشقتر.

عاشق شیطنت هات.وروجک بازیات.اخ چقد دوست دارم مامانی

و اما محمد مهدی تو این روزا:

مو میکشه.خندونکبا اون دو تا مروارید کوچولوش گاز میگیره چه جوریییییییییییییییییی..تلاش میکنه که چار دست و پا بره ولی نقش زمین میشه.همین جوری نشسته خودشو میکشه اینور اونور و خرابکاری میکنه.بدون این که من کمکش کنم بلند میشه و میشینه.تشویق

لا به لای حرف زدناش یه ماما بابا هم میگهجشنقربون اون حرف زدنات

خلاصه که شیطونی شدی واسه خودت.الانم نمیذاره من تایپ کنم شیطون بلا.عاشق گوشی و لپ تاپییییییییییییییییییی.واااااااااااااااااااای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)